Projektowanie i Druk Folderów Reklamowych

Dlaczego?

Folder reklamowy to jedno z narzędzi, które może znacząco wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Zawarte w nim informacje o działalności i dostępnych produktach, mają na celu zachęcenie klienta do skorzystania z Twoich usług, a potencjalnego partnera biznesowego do współpracy z Tobą. Jest to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z klientem w ciekawej formie, bardziej rozszerzonej niż tradycyjna ulotka.

Więcej...
Foldery reklamowe najczęściej przekazuje się podczas spotkania z klientem lub kontrahentem. Nie jest to jednak jedyny sposób ich dystrybucji. Foldery mogą być rozdawane w różnych innych miejscach, na przykład na targach, konferencjach, czy szkoleniach. Niektóre firmy decydują się na wysyłanie swoich folderów drogą pocztową, bądź poprzez wrzucanie ich do skrzynek na listy, zamiast ulotek. Foldery mogą być także zostawiane w biurach, sklepach, poczekalniach i wielu innych miejscach. Należy jednak pamiętać, aby w miarę możliwości pozostawiać foldery reklamowe w miejscach, gdzie jest największa liczba Twoich potencjalnych klientów. Zostawianie ich gdzie popadnie jest tylko stratą czasu i pieniędzy. 

Podstawowym zadaniem folderów jest promocja oferty firmy poprzez prezentację dostępnych produktów i usług. Klient w ten sposób może zapoznać się asortymentem, zobaczyć zdjęcia, przeczytać opis, który zachęci go do zakupów i przybliży działalność Twojej firmy. Foldery ze względu na swoją bardziej rozbudowaną formę zawierają więcej informacji niż tradycyjny, krótki przekaz reklamowy, jak ulotka czy billboard. Wręczony po spotkaniu z klientem folder sprawia, że  może on jeszcze raz przejrzeć ofertę, porównać produkty i dzięki temu zdecydować się na zakup. Zadowolony klient może potem pokazać folder swoim znajomym, czy współpracownikom, dzięki czemu Twoja reklama rozejdzie się dalej.

 

Funkcje

Foldery  firmowe mogą pełnić nie tylko funkcję reklamową, ale także kreować wizerunek firmy i służyć jako narzędzie do nawiązania relacji z klientami. Folder może bowiem zawierać informacje o historii firmy, opowiadać o tym, dlaczego powstała, jakie ma cele i misję. W ten sposób możesz przybliżyć klientom filozofię przedsiębiorstwa, dzięki czemu bardziej Cię zapamiętają i zechcą sprawdzić Twoją ofertę. 

Jakość

Kluczowym aspektem folderu reklamowego, który w skuteczny sposób przekona klienta do Twojej oferty, jest jego atrakcyjna forma. Począwszy od projektu graficznego, poprzez zawarte tam treści, kończąc na wysokiej jakości wykonania. Folder jako część identyfikacji wizualnej firmy, powinien być utrzymany w takiej samej kolorystyce jak reszta materiałów reklamowych, zawierać logo i nazwę firmy, tak aby odbiorca od razu mógł zorientować się, że to promocja właśnie Twojej firmy. Układ graficzny powinien być starannie przemyślany i spójny. Folder musi być przejrzysty, wszystkie zdjęcia i teksty rozmieszczone w sposób czytelny i ułatwiający odbiór. Podstawą są także profesjonalne zdjęcia, gdyż to one głównie przyciągają wzrok. To na nie w pierwszej kolejności zwracają uwagę odbiorcy, a dopiero potem na dodany tekst. Warto zatem zainwestować w profesjonalną sesję produktową, a potem zadbać o umieszczenie najlepszych fotografii w folderze. Dzięki temu folder jest dużo bardziej atrakcyjny i profesjonalny.

Mimo tego, że zdjęcia mają tak duże znaczenie przy folderach, teksty są niemniej ważne. Nudny i niedopracowany opis produktu może szybko zmniejszyć pozytywne wrażenie, które wywoła projekt graficzny. Wiele firm często całą uwagę poświęca na projekt folderu, że zapomina o sile słów. Warto popracować nad oryginalnym tekstem, który w prosty, ale skuteczny sposób zaakcentuje zalety produktu i zachęci do zakupu. Opisy nie muszą być długie i zawiłe, za to powinny konkretnie podkreślać korzyści prezentowanej oferty.

Pamiętaj, że przy folderze reklamowym wysoka jakość papieru jest bardzo ważna. Porządnie wykonany folder reklamowy nie tylko lepiej się prezentuje, ale także nie niszczy się tak szybko. Foldery zwykle wykorzystywane są wielokrotnie,  dlatego warto zainwestować w lepszej jakości papier. Aby jeszcze bardziej wyróżnić swój folder spośród innych, możesz zastosować różnego rodzaju uszlachetnienia. Okładka folderu może być pokryta folią matową, która dodaje eleganckiego wykończenia. Z kolei w celu ożywienia koloru można użyć folii błyszczącej. Jeśli chcesz podkreślić Twoje logo, nazwę lub jeszcze inny element, najlepiej zrobić to za pomocą specjalnego lakieru. Ciekawym efektem, który z pewnością przyciągnie uwagę, jest tłoczenie, czyli uwypuklenie poszczególnych fragmentów projektu.

 

Oferta

Ad-visions oferuje przygotowanie projektu folderu firmowego, który będzie profesjonalnym narzędziem reklamowym oraz pomoże w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów i partnerów biznesowych. Każdy zaprojektowany przez nas folder będzie wyjątkowy i indywidualnie dopasowany do profilu Twojej firmy. Ponadto, w Ad-visions możemy nie tylko stworzyć niebanalny projekt folderu reklamowego, ale także go wydrukować. Nasze wydruki charakteryzują się wysoką jakością papieru oraz wyrazistą kolorystyką.

Skontaktuj się z nami i przekonaj się, że estetyczny i wysokiej jakości folder firmowy to skuteczne narzędzie promocyjne.