Zapraszamy do zapoznania się z naszym katalogiem gadżetów reklamowych. Codzienna aktualizacja asortymentu.
Jedną z kluczowych zasad marketingu, którą zawarł w swojej słynnej książce psycholog Robert Cialdini, jest reguła wzajemności. Jej sekret polega na tym, że im więcej dajemy od siebie, tym bardziej osoba obdarowana jest skłonna się nam odwdzięczyć. Idealnym zastosowaniem tej reguły w stosunku do klientów są prezenty w postaci gadżetów reklamowych. Mogą one występować w różnej postaci, od breloczków i długopisów, po specjalnie zaprojektowane zestawy upominkowe. Niezależnie od postaci w jakiej występują, gadżety reklamowe od lat stanowią świetny sposób na zapisanie się w świadomości klientów.
Należy pamiętać, że gadżet to prezent, który wręczasz klientowi. Jest to więc symbol szacunku i sympatii wobec niego. Dlatego to, jak prezentuje się dany gadżet ma ogromne znaczenie. Musi być estetyczny i porządnie wykonany. Jakość wręczanego gadżetu niejako świadczy o jakości naszych produktów i usług. Gadżet reklamowy współtworzy wizerunek firmy, kształtuje opinię na jej temat w świadomości klienta. Przy wręczeniu gadżetów reklamowych, często pojawia się zjawisko transmisji wizerunku, w którym klient pozytywne bądź negatywne skojarzenia z prezentu przenosi na inne aspekty Waszej współpracy i relacji. Jeśli więc uzna, że kubek, który mu sprezentowałeś jest oryginalny i wyjątkowy, bardziej przychylnie oceni projekt, który dla niego wykonałeś.
Odpowiednio dobrany gadżet reklamowy jest doskonałą reklamą Twojej firmy, ale także pozwala na nawiązanie relacji z klientem. Obdarowanie klienta firmowym prezentem spowoduje, że poczuje się on wyróżniony i doceniony, dzięki czemu w jakiś sposób zapragnie się odwdzięczyć, na przykład poprzez skorzystanie z Twoich usług lub zakup Twojego produktu. Ponadto, jeśli umieścisz logo i nazwę Twojej firmy w odpowiednim miejscu, zwiększysz szanse na to, że zostaną one zapamiętane. Gadżety reklamowe są więc inwestycją w reklamę, ale także w relacje z klientami. Dzięki nim z pewnością zyskasz w oczach klientów, którzy chętniej będą do Ciebie wracać. Jest to prosty, ale skuteczny sposób na promocję firmy w bezpośredni sposób.
Podstawową funkcją gadżetów jest to, aby poprzez ich użytkowanie, klient trwale zapamiętał nazwę i logo Twojej firmy, co skłoni go do skorzystania z Twoich usług. Z tego względu te dwa elementy są niezbędne przy projektowaniu materiałów reklamowych. Warto zatem zaprojektować gadżety we współpracy z firmą, która daje możliwość swobodnego zaprojektowania takich materiałów, które będą w odpowiedni sposób je eksponowały. Ad-visions pomoże Ci stworzyć niepowtarzalne gadżety, które z pewnością wpiszą się w oczekiwania Twoich odbiorców, a także będą estetyczne i wysokiej jakości.
Chcesz zobaczyć więcej przejdź do portfolio