Projekt papieru firmowego jest indywidualny i dostosowany do jej charakteru. Zawsze jednak powinien być utrzymany w takim samym tonie, jak reszta elementów identyfikacji wizualnej. Należy dokładnie przemyśleć, jakie dokładnie informacje umieścisz na papierze oraz ich układ. Całość musi być czytelna i przejrzysta, tak aby ułatwić odbiór dokumentu. Papier firmowy najlepiej prezentuje się w prostej, minimalistycznej formie. Zbyt duża ilość elementów graficznych oraz więcej niż trzy kolory mogą wyglądać zbyt pstrokato i chaotycznie. Przez zbyt skomplikowane lub przytłaczające zdobienia papier nie będzie wyglądał ani elegancko, ani estetycznie. Najlepiej zachować umiar i zaprojektować wzór adekwatny do marki i jej wartości, pamiętając o spójności wizualnej. Wtedy będziesz mieć pewność, że odbiorcy będą kojarzyć logo oraz kolorystykę Twojej marki.
Równie duże znaczenie co wygląd papieru firmowego ma także jakość na jakim jest wydrukowany. Papier musi być wysokiej jakości, jednak również bez zbędnych ozdób i elementów odwracających uwagę. W ten sposób pokazujesz, że Twoja marka jest solidna i zwraca uwagę na szczegóły. Porządny papier firmowy jest oznaką profesjonalnej firmy, z którą warto współpracować. To rodzaj reklamy, która jest subtelna, ale może okazać się niezwykle istotna. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu wizerunku firmy godnej zaufania i dbającej o detale, w Ad-visions możemy stworzyć wzór papieru firmowego specjalnie dla Twojej marki.
Papier firmowy to obok ulotek, wizytówek, i innych materiałów reklamowych istotna część identyfikacji wizualnej firmy. Jest to subtelna i nienachalna forma prezentacji marki, która buduje jej wizerunek. Wykorzystywany w korespondencji z klientami, podkreśla profesjonalizm i buduje prestiż firmy. Papier firmowy jest skutecznym, ale nienachalnym środkiem reklamowym, w który warto zainwestować.
Chcesz zobaczyć więcej przejdź do portfolio