Projekt i Druk Papieru Firmowego

Dlaczego?

Papier firmowy to obok ulotek, wizytówek, i innych materiałów reklamowych istotna część identyfikacji wizualnej firmy. Jest to subtelna i nienachalna forma prezentacji marki, która buduje jej wizerunek.  Wykorzystywany w korespondencji z klientami, podkreśla profesjonalizm i buduje prestiż firmy. Papier firmowy jest skutecznym, ale nienachalnym środkiem reklamowym, w który warto zainwestować.

Na papierze firmowym znajdują się najważniejsze informacje o firmie, czyli przede wszystkim logo i nazwa, a także adres i dane kontaktowe, czasem firmy umieszczają także swoje hasło reklamowe. Dzięki temu każdy, kto ma styczność z dokumentami wydrukowanymi na takim papierze, utrwala sobie te elementy w pamięci. Jeśli projekt takiej papeterii jest estetyczny i w dobrym guście, wszystkie dokumenty automatycznie prezentują się lepiej, a co za tym idzie wywierają pozytywne wrażenie. Papier firmowy ułatwia także współpracę z klientami, gdyż dzięki wyraźnemu oznaczeniu, dokumenty Twojej firmy można dużo szybciej i łatwiej odnaleźć wśród wielu innych.

 

Projekt

Projekt papieru firmowego jest indywidualny i dostosowany do jej charakteru. Zawsze jednak powinien być utrzymany w takim samym tonie, jak reszta elementów identyfikacji wizualnej. Należy dokładnie przemyśleć, jakie dokładnie informacje umieścisz na papierze oraz ich układ. Całość musi być czytelna i przejrzysta, tak aby ułatwić odbiór dokumentu. Papier firmowy najlepiej prezentuje się w prostej, minimalistycznej formie. Zbyt duża ilość elementów graficznych oraz więcej niż trzy kolory mogą wyglądać zbyt pstrokato i chaotycznie. Przez zbyt skomplikowane lub przytłaczające zdobienia papier nie będzie wyglądał ani elegancko, ani estetycznie. Najlepiej zachować umiar i zaprojektować wzór adekwatny do marki i jej wartości, pamiętając o spójności wizualnej. Wtedy będziesz mieć pewność, że odbiorcy będą kojarzyć logo oraz kolorystykę Twojej marki.

Jakość

Równie duże znaczenie co wygląd papieru firmowego ma także jakość na jakim jest wydrukowany. Papier musi być wysokiej jakości, jednak również bez zbędnych ozdób i elementów odwracających uwagę. W ten sposób pokazujesz, że Twoja marka jest solidna i zwraca uwagę na szczegóły. Porządny papier firmowy jest oznaką profesjonalnej firmy, z którą warto współpracować. To rodzaj reklamy, która jest subtelna, ale może okazać się niezwykle istotna. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu wizerunku firmy godnej zaufania i dbającej o detale,  w Ad-visions możemy stworzyć wzór papieru firmowego specjalnie dla Twojej marki.

Witamy, jak możemy Ci pomóc?