Projektowanie i Druk Ulotek Reklamowych

Format

Format ulotki jest równie ważny jak jej treść. Teraz możesz znaleźć mnóstwo przykładów ulotek w niestandardowym rozmiarze i formie. Kreatywny kształt, nietypowa wielkość ulotki czy na przykład trójwymiarowa forma sprawią, że sięgnie po nią więcej osób. Jeśli klient ma zachować Twoją ulotkę i aby nie zaginęła mu w torbie wśród sterty innych papierów, warto zadbać także o wysoką jakość papieru, na którym zostanie ona wydrukowana. Grafika powinna być w wysokiej rozdzielczości, każdy element na swoim miejscu, a tekst nie rozmazywać się przy dotyku. Trwała ulotka kreuje w głowie klienta wizerunek solidnej marki.

Nasza oferta

Stworzenie ulotki, która będzie atrakcyjnie graficznie, skuteczna reklamowo i wydrukowana w wysokiej jakości to gwarancja sukcesu w sprzedaży. Unikalne projekty i niebanalne rozwiązania to specjalność Ad-visions.  Zajmujemy się projektowaniem i drukiem ulotek obok których nikt nie przejdzie obojętnie. Jeśli chcesz, aby Twoje ulotki były wykonane profesjonalnie zgłoś się do Ad- visions. Wspólnie stworzymy ulotkę, która będzie oryginalna i efektywna.

Dlaczego?

Jednym z pierwszych narzędzi jakie zapewne przychodzą Ci do głowy jeśli myślisz o reklamie i promocji jest ulotka. Nic w tym dziwnego, nasze skrzynki na listy każdego dnia są nimi zapełnione, nie sposób jest przejść się główną ulicą miasta bez ulotki wciśniętej do ręki. Część z nich od razu ląduje w koszu, niektóre jednak trafiają do naszej kieszeni. Dlaczego tak się dzieje? Co sprawia, że ulotka jest skutecznym środkiem reklamy?

Więcej...
Wiele firm podchodzi do kwestii ulotek jako do elementu, który po prostu musi się znaleźć w kampanii marketingowej. Jednak najczęściej ulotki, które powstają są nieprzemyślane, niedopracowane i słabej jakości. Zaprojektowane na kolanie, na szybko i wydrukowane byle jak w hurtowych ilościach. Z założenia takie ulotki są spisywane na straty oraz skazane na trafienie do śmieci. Poprzez ciekawą ulotkę, która jest spójna z resztą Twoich materiałów reklamowych, klient zapamięta Twoją markę i chętniej skorzysta z oferowanych usług. Idealnie kiedy masz do zaoferowania coś extra: dodatkowe -10% na zakupy po okazaniu ulotki, prezent przy skorzystaniu z danej usługi. Wszystko zależy od rodzaju biznesu, Twoich możliwości finansowych oraz wyobraźni.

 

Zobacz nasze wybrane realizacje

Chcesz zobaczyć więcej przejdź do portfolio